Param, Kasım ayında yeni bir rekor kırdı
Yılın en hareketli alışveriş günlerinin yaşandığı Kasım ayında ParamKart ve ParamPOS ürünleri ile yapılan işlemlerde rekor kırıldı. ParamKart, Kasım ayında yaptığı satın almalarla geçen yılın aynı dönemine göre işlem hacmini yüzde 310, işlem sayısını yüzde 72 artırdı. Söz konusu dönemde ParamPOS’ta işlem sayısı yüzde 240, işlem hacmi ise yüzde 313 arttı.
Finansal teknolojiler sektörünün lideri Param, sunduğu avantajlar ve çözümlerle en iyi alışveriş deneyimini yaşatmayı hedefleyen ParamKart ürünü ile Kasım ayının kampanya günlerinde fark yarattı. Birçok markada nakit geri ödeme avantajıyla harcarken tasarruf sağlayan ParamKart, Kasım ayında kullanıcıların alışveriş keyfini ikiye katladı.
En çok harcama yapan sektörler
Açıklanan verilerde büyüme oranlarının yanı sıra kullanıcıların ParamKart ile en çok harcama yaptığı bölümler de yer aldı. Buna göre Kasım ayında ParamKart ile en fazla harcama Bakkal ve Süpermarketlerde yapıldı. Servis İstasyonları, Yemekhane ve Lokantalar, Çeşitli Gıda Mağazaları ve Fast Food Mağazaları en çok harcama yapılan şubelerin ortasında yer aldı. ParamKart ile aynı segmentlerde de en fazla işlem yapıldı.
ParamKart’ın en çok alışveriş yaptığı iller arasında İstanbul ilk sırada yer aldı. Alışveriş şampiyonu İstanbul sırasıyla; Bunu Ankara, Bursa, Kocaeli ve İzmir illeri izledi.
Kullanıcılar; Seçili şubelerde “11.11” gününe özel Mor Fırtına kampanyası, 18-30 Kasım Nakit İade Günleri ve 24-30 Kasım marketlerde geçerli kampanyalardan faydalandı.
ParamPOS’ta işlem sayısı ve hacmi arttı
ParamPOS çalışmasında bir önceki yılın aynı dönemine göre işlem sayısı yüzde 240, işlem hacmi ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 313 arttı.
ParamPOS ile en çok harcama yapılan bölümler; Pazar Yerleri, Marketler ve Alışveriş Merkezleri, Eğitim ve Hizmet Şubesi, Elektrik-Elektronik Eşya ve Bilgisayar kategorilerinde ise en çok satış yapılan ilk beş kategori birebir olarak sıralandı.
Türkiye genelinde alışveriş yoğunluğunun yaşandığı kasım ayında en fazla işlem Cuma günleri yapılırken, en fazla işlem saat 14.00 olarak kaydedildi. Harcamaların yüzde 75’i tek seferde, yüzde 25’i taksitle yapıldı.
Param CEO’su Emin Can Yılmaz: “Kampanyalarımız ve marka işbirliklerimizle kullanıcılarımızın her zaman yanında olmaya çalışıyoruz”
Param CEO’su Emin Can Yılmaz, Kasım ayı kampanyalarında ParamKart ve ParamPOS ile sağlanan büyümeyi şöyle değerlendirdi: “Tüm dünyada ve ülkemizde merakla beklenen ve kullanıcılara avantajlar sunan kasım ayı kampanyaları büyük bir trend haline geldi. Özellikle e-ticaret segmentinin hareketli olduğu ve tüketici alışkanlıklarının değişmeye başladığı bu dönemde alışveriş süreçleri de ön plana çıkıyor. ParamKart ve ParamPOS gibi yenilikçi ürünlerimizle kampanyalar ve marka işbirlikleri ile kullanıcılarımızın her zaman yanında olmaya çalışıyoruz. Slogan olarak belirlediğimiz ‘More Than Money’i sunmak için bu yıl da Kasım ayına çok iyi hazırlandık. Kullanıcılarımızın yüzünü güldürmeyi hedeflediğimiz kampanyalarımız ile çalışmalarımızın performansını geçen yılın aynı dönemine göre önemli ölçüde artırdık.”
Bu tür dönemlerin ekonomiye canlılık getirdiğini ifade eden Emin Can Yılmaz, Param’ın kullanıcıların hayatını kolaylaştıracak uygulama ve hizmetleri sunmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı